Možnosti uplatňování koutků živé přírody v kurikulu mateřské školy – Barbora Hrbáčková
Barbora Hrbáčková
Bachelor's thesis
Možnosti uplatňování koutků živé přírody v kurikulu mateřské školy
Possibilities of Applying Nature Corners in Preschool Curriculum
Anotácia:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zaměřuje se na rozvoj přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na přírodovědné vzdělávání v kurikulu mateřské školy a na možnosti poznávání přírody v mateřské škole. Na teoretickou část navazuje praktická část s vybranými možnostmi uplatňování koutku živé přírody v mateřské škole. Jejím hlavním …viacAbstract:
This bachelor's thesis is of theoretical-application character and focuses on the development of science education for preschool children in kindergarten. The theoretical part is focused on science education in the kindergarten curriculum and on the possibilities of learning about nature in kindergarten. After the theoretical part is practical part with selected options for the application of the living …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrbáčková, Barbora. Možnosti uplatňování koutků živé přírody v kurikulu mateřské školy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech přírodovědných předmětů gymnázií
Jitka Červenková -
Včela medonosná - didaktický model pro environmentální výchovu v předškolním vzdělávání
Eva KOŠNEROVÁ -
Monitoring stavu a úrovně znalostí o ochraně přírody u členů volnočasových kroužků a zájmových útvarů, orientovaných na přírodovědnou a environmentální výchovu
Kamil HUTAŘ -
Naučná stezka Tiché údolí Roztocký háj: environmentální výchova, hodnocení, medializace
Ludmila Rubešová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Počáteční přírodovědná gramotnost předškolních dětí a její projektové využití v mateřské škole
Adéla Petrovická -
Přírodovědný koutek na 1. stupni ZŠ - současný stav a možnosti využívání v učení o přírodě
Dita BÍLÁ