Bc. Krystian Gałuszka

Bachelor's thesis

Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL

Evaluation of Service Quality using the SERVQUAL method
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb v konkrétním podniku. Cílem práce je zhodnotit spokojenost zákazníka s kvalitou služeb vybraného podniku pomocí metody SERVQUAL. V práci budou využita sekundární a primární data. V teoretické části budou nastíněna teoretická východiska související s problematikou marketingu služeb, vnímáním hodnoty služeb zákazníky, jeho měřením a metodou SERVQUAL. Rovněž …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of services in a specific company. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction with the quality of services of the selected company using the SERVQUAL method. Secondary and primary data will be used in the thesis. The theoretical part will outline the theoretical background related to service marketing, customer perception of service value …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2024
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management