Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL – Bc. Krystian Gałuszka
Bc. Krystian Gałuszka
Bachelor's thesis
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Evaluation of Service Quality using the SERVQUAL method
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb v konkrétním podniku. Cílem práce je zhodnotit spokojenost zákazníka s kvalitou služeb vybraného podniku pomocí metody SERVQUAL. V práci budou využita sekundární a primární data. V teoretické části budou nastíněna teoretická východiska související s problematikou marketingu služeb, vnímáním hodnoty služeb zákazníky, jeho měřením a metodou SERVQUAL. Rovněž …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of services in a specific company. The aim of the thesis is to evaluate customer satisfaction with the quality of services of the selected company using the SERVQUAL method. Secondary and primary data will be used in the thesis. The theoretical part will outline the theoretical background related to service marketing, customer perception of service value …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/p70nb/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAŁUSZKA, Krystian. \textit{Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/n7b3d6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing služeb vybraného subjektu
Barbora Pechová -
Kvalita poskytované péče očima pacientů za využití metody SERVQUAL
Aneta Volfová -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk -
Kvalita služeb vybraného fitness centra
Tereza Knoppová