Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s. r. o.. – Bc. Eva MLČKOVÁ
Bc. Eva MLČKOVÁ
Master's thesis
Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s. r. o..
Proposal of communication strategy of residential projects developer realized by the PSK Europe s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci developera s jeho primární cílovou skupinou při prodeji rezidenčního komplexu. Analyzuje současný realitní trh v České republice, popisuje vývoj, kterým tento obor prošel, podrobněji sleduje Zlínský a Olomoucký kraj. Práce analyzuje poptávku a nabídku v oblasti rezidenčního bydlení, cílovou skupinu a cenovou hladinu v obou regionech. Na základě …viacAbstract:
This master thesis focuses to marketing communication of a developer with its primary target group during selling residential complex. It analyzes current residential market in the Czech republic, describes evolution of it, points out Zlínský and Olomoucký kraj. The thesis analyzes demand and offer of residential market, target group and price level in both regions. In the practical part, the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zverejniť od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLČKOVÁ, Eva. \textit{Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s. r. o..}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/n7kb9e/.
Jak správně citovat práci
MLČKOVÁ, Eva. Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s. r. o... Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations neziskových organizací poskytujících komunitní péči osobám s duševním onemocněním
Pavlína URYCHOVÁ -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Využití Public Relations v marketingové komunikaci zdravotnického zařízení
Kateřina GRUSOVÁ -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová