Centra zábavy a city parky, zhodnocení významu pro kulturu v ČR – Bc. Gabriela Svánovská
Bc. Gabriela Svánovská
Master's thesis
Centra zábavy a city parky, zhodnocení významu pro kulturu v ČR
Entertainment Centres and City Parks – Evaluation of its Significance for the Culture of the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce hodnotí význam kulturních center a center zábavy v České republice pro kulturu a kulturní úroveň mladé generace. Aby byl tento cíl dosažen, předchází analýza kulturní politika státu, vybraných měst a komparace s vybranými zeměmi Evropské unie. Provedena je také analýza podnikatelského prostředí v oblasti kultury. Vyzdvižena jsou specifika marketingu kulturních organizací. Příklady …viacAbstract:
This master thesis evaluates the importance of cultural centres and entertainment centres in the Czech republic for culture and cultural level of the young generation. To achieve this objective precedes analysis of cultural policy of the country, selected cities and comparison of selected countries of the European Union. There is also carried out analysis of the business environment in the cultural …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mz9is/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Ing. arch. Lea Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Financování kultury v Brně
Petra Pejšová -
Evaluace koncepce rozvoje kultury města Ostravy
Kateřina Šůsová -
Podniky v oblasti kultury - dopady pandemie COVID-19
Sabina Mačátová -
Analýza kulturního prostředí a možnosti strategického plánování rozvoje kultury ve městě Jihlava
Petra Kaňáková -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová