Bc. Ondřej Novotný

Diplomová práce

Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.

Brand building of the company Hopštejn spol. s r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.“ je doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky v oblasti brand buildingu. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě. Analytická část je zaměřena na možné využití konkrétních nástrojů brand buildingu ve společnosti Hopštejn spol. s r.o.
Abstract:
This thesis analysis brand building of the company Hopštejn spol. s r.o. and is focus on the best practices recommendation, which will be more in line with theoretical knowledge of brand building. First part is focus on the mission, vision definition and elements of the brand. Analytical part includes the possible use of specific instrument of brand building within the company Hopštejn spol. s r.o …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Vladimíra Bartejsová
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting