Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o. – Bc. Ondřej Novotný
Bc. Ondřej Novotný
Diplomová práce
Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.
Brand building of the company Hopštejn spol. s r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.“ je doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky v oblasti brand buildingu. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě. Analytická část je zaměřena na možné využití konkrétních nástrojů brand buildingu ve společnosti Hopštejn spol. s r.o.Abstract:
This thesis analysis brand building of the company Hopštejn spol. s r.o. and is focus on the best practices recommendation, which will be more in line with theoretical knowledge of brand building. First part is focus on the mission, vision definition and elements of the brand. Analytical part includes the possible use of specific instrument of brand building within the company Hopštejn spol. s r.o …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/h559e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Bartejsová
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim