Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o. – Bc. Ondřej Novotný
Bc. Ondřej Novotný
Master's thesis
Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.
Brand building of the company Hopštejn spol. s r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.“ je doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky v oblasti brand buildingu. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě. Analytická část je zaměřena na možné využití konkrétních nástrojů brand buildingu ve společnosti Hopštejn spol. s r.o.Abstract:
This thesis analysis brand building of the company Hopštejn spol. s r.o. and is focus on the best practices recommendation, which will be more in line with theoretical knowledge of brand building. First part is focus on the mission, vision definition and elements of the brand. Analytical part includes the possible use of specific instrument of brand building within the company Hopštejn spol. s r.o …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/h559e/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Vladimíra Bartejsová
- Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim