Bc. Ondřej Novotný

Master's thesis

Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.

Brand building of the company Hopštejn spol. s r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.“ je doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky v oblasti brand buildingu. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě. Analytická část je zaměřena na možné využití konkrétních nástrojů brand buildingu ve společnosti Hopštejn spol. s r.o.
Abstract:
This thesis analysis brand building of the company Hopštejn spol. s r.o. and is focus on the best practices recommendation, which will be more in line with theoretical knowledge of brand building. First part is focus on the mission, vision definition and elements of the brand. Analytical part includes the possible use of specific instrument of brand building within the company Hopštejn spol. s r.o …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Vladimíra Bartejsová
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting