Tereza Hekšová
Bakalářská práce
Komunikace firemních hodnot
Communication of corporate values
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům a klientům společnosti ČSOB. V teoretické části je rozebrána firemní kultura, její charakteristika, prvky a také její přínos pro fungování společnosti. Dále jsou zde vysvětleny pojmy firemní hodnoty a etický kodex. Další nedílnou součástí je téma komunikace. Praktická část je zaměřená na …víceAbstract:
The thesis focuses on corporate culture and corporate values and it's communication to employees and clients of the ČSOB company. In the theoretical part will be explained the concepts of corporate culture, it's characteristics and elements as well as the contribution for the company. There are also explained the concepts of corporate values and code of ethics. Another integral part is the field of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Tereza Králová
- Oponent: Eva Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate culture in German / Austrian companies versus Czech companies and its influence on work efficiency
Alina Shorkina