Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool – David DOČEKAL
David DOČEKAL
Bakalářská práce
Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool
User modest Problem Management Tool
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření aplikace pro evidenci problémů v IT prostředí. Aplikace eviduje organizace, IT systémy, lidské zdroje a jejich strukturu. Problém je reprezentován záznamem zvaným tiket, který obsahuje veškerou historii problému a jeho řešení. Optimalizované vyhledávání v tiketech usnadňuje řešení opakujících se problémů, tvorbu statistik a obecný přehled o stavu infrastruktury …víceAbstract:
Goal of the project is to create a software tool for IT problem management. The tool keeps a structured records of organizations, IT systems and people. Problem is represented by a record called ticket. Ticket contains complete history of a problem and its resolution. Optimized search in tickets helps with solving reoccurring problems, statistics and general view of the infrastructure condition.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Zveřejnit od: 22. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Outrata, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOČEKAL, David. Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika