Nela Novotná
Bachelor's thesis
Řízení kvality služeb
Service Quality Management
Abstract:
Bakalářská práce řeší hodnocení kvality poskytované služby. Je úzce zaměřena na poskytování služby městské hromadné dopravy v konkrétním městě. Práce využívá metodický postup při marketingovém výzkumu kvality služeb. Vychází ze studia sekundárních dat ze zdrojů zadavatele služby a také z veřejně dostupných informací. Na základě rozboru těchto získaných informací stanovuje způsob získání primárních …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the quality assessment of a provided service. It is focused closely on providing a service of public transport in a particular city. The thesis uses methodological approach in marketing research of quality of services. It is based on the study of secondary data from sources of the service submitter and also from the publicly available information. Based on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Městská autobusová doprava v Přerově jako problém veřejné správy
Ivo NOVOTNÝ -
Hromadná doprava z okrajových částí města
Patrik Postava -
Autobusová doprava v Londýně
Antonín Svojsík -
Městská hromadná doprava v Olomouci
Michal Kubenz -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights