Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích – Barbora Uhrová
Barbora Uhrová
Bachelor's thesis
Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích
Promotion of not-for-profit organization GL Africa on social media
Anotácia:
Práce se zabývá marketingovou strategií na sociálních sítích. Jejím hlavním cílem je vytvořit návrh strategie pro neziskovou organizaci GL Africa a dílčím cílem je zvýšení povědomí o organizaci na sociálních sítích. Na základě poznatků v teoretické části práce, kvantitativního a kvalitativního výzkumu, analýzy konkurence a analýzy interních zdrojů organizace v části praktické, práce přináší doporučení …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing strategy for social media. The primary goal of this thesis is to create a social media strategy proposal for the not-for-profit organization called GL Africa. The secondary goal is to create brand awareness on social media channels. Based on the findings in the theoretical part, as well as the quantitative, qualitative research, analysis of competition and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Martin Peška, Mgr. Bc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Management Control Systems in Not for Profit Organization
Michelle De La Cruz Marquez -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Analýza marketingových aktivit vybrané organizace
Tereza Hyšková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová