Media relations konkrétního podniku – Ing. Lucie Boleslavová
Ing. Lucie Boleslavová
Diplomová práce
Media relations konkrétního podniku
Media relations
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Media relations konkrétního podniku“ je analýza media relations ve vybraném podniku za cílem identifikace přístupu k vedení media relations. Nejdříve jsou v teoretické části definovány public relations, komunikační proces, nástroje a modely public relations. Následně dochází k vymezení media relations vůči public relations. Jsou popsány jednotlivé nástroje media relations …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Media relations” is to analyze media relations in a selected company in order to identify the approach to media relations management. First of all in the theoretical part of the thesis, public relations, communication process, tools and models of public relations are defined. Then the definition of media relations towards public relations is made. Individual tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k028z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Modely řízení public relations zdravotnických zařízení
Tereza Balcarová -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Public Relations malých a středních nezávislých maloobchodníků
Michaela Čiháková -
Public relations Bobr Cupu 2006
Radka Horáková -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Modern aspects of public-private partnership in the Republic of Kazakhstan
Saniya Batyrbassova -
Public relations neziskových organizací
Tereza HORKÁ -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva