Ing. Lucie Boleslavová
Master's thesis
Media relations konkrétního podniku
Media relations
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Media relations konkrétního podniku“ je analýza media relations ve vybraném podniku za cílem identifikace přístupu k vedení media relations. Nejdříve jsou v teoretické části definovány public relations, komunikační proces, nástroje a modely public relations. Následně dochází k vymezení media relations vůči public relations. Jsou popsány jednotlivé nástroje media relations …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Media relations” is to analyze media relations in a selected company in order to identify the approach to media relations management. First of all in the theoretical part of the thesis, public relations, communication process, tools and models of public relations are defined. Then the definition of media relations towards public relations is made. Individual tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k028z/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2013
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Modely řízení public relations zdravotnických zařízení
Tereza Balcarová -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Public Relations malých a středních nezávislých maloobchodníků
Michaela Čiháková -
Public relations Bobr Cupu 2006
Radka Horáková -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Modern aspects of public-private partnership in the Republic of Kazakhstan
Saniya Batyrbassova -
Public relations neziskových organizací
Tereza HORKÁ -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva