Media relations konkrétního podniku – Ing. Lucie Boleslavová
Ing. Lucie Boleslavová
Master's thesis
Media relations konkrétního podniku
Media relations
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Media relations konkrétního podniku“ je analýza media relations ve vybraném podniku za cílem identifikace přístupu k vedení media relations. Nejdříve jsou v teoretické části definovány public relations, komunikační proces, nástroje a modely public relations. Následně dochází k vymezení media relations vůči public relations. Jsou popsány jednotlivé nástroje media relations …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis “Media relations” is to analyze media relations in a selected company in order to identify the approach to media relations management. First of all in the theoretical part of the thesis, public relations, communication process, tools and models of public relations are defined. Then the definition of media relations towards public relations is made. Individual tools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k028z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Public relations Bobr Cupu 2006
Radka Horáková -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Public relations neziskových organizací
Tereza HORKÁ -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Intercultural Communication and International Relations: An analysis of Chinese, American and Arabic cultures
Alicia Alejandra Aguiar Leiva -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina