Bc. Matej Hudák
Bachelor's thesis
Produktové stratégie bánk na Slovensku
Product Strategies of Banks in Slovakia
Abstract:
The bachelor thesis consists of theoretical and analyticas part on theme product strategies of banks in Slovakia. First chapter consists of bank strategies, structure of basic bank products, segmentation of bank clients, bank operations and the definition of types of bank clients. Next chapter contains structural analysis of bank products and segmentation of clients of th chosen banks. Final chapter …moreAbstract:
Bakalárska práca pozostáva z teoretickej a analytickou časti na tému produktové stratégie bánk na Slovensku. Prvá kapitola sa zaoberá bankovou stratégiou, štruktúrou základných bankových produktov, segmentáciou klientov bánk, bankovými operáciami a definovaním typov bankových klientov. D ruhá kapitola obsahuje štrukturálnu analýzu pokrytia trhu bankovými produktmi, segmentáciu klientov vybraných bánk …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/n3k42/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Reader: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUDÁK, Matej. \textit{Produktové stratégie bánk na Slovensku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2014. Available from: https://theses.cz/id/n8iizm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Srovnání úvěrových produktů a forfaitingu z hlediska ošetření rizik a cenové výhodnosti pro podnik
Veronika Patrová -
Bankové zmluvy a ich využiteľnosť v konkrétnych bankách
Michaela Ďurišová -
Komparace podmínek pro založení a vedení účtů v Českých a Slovenských bankách
Martin Demovič -
Analýza procesu zavedenia nového bankového produktu na trh( návrh a impelmentácia marketingovej stratégie)
Zuzana Polková -
Produkty bankových a nebankových subjektov v Slovenskej republike
Helena Krajčovičová -
Porovnanie produktov bankových a nebankových subjektov v Slovenskej republike
Martina Hajdu -
Bankové produkty vo financovaní investičných zámerov malých a stredných podnikov
Natália Hrúzová -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová