Lucie Hajková
Bakalářská práce
Tisteny magazin v digitalnim veku
Printed Magazine in the Age of Digital
Anotace:
Tematem me bakalarske prace je tisteny magazin v digitalnim veku. Vyuzivam tedy tiste- neho media s propojenim do digitalniho prostredi. Ve sve teoreticke casti teto prace se za- byvam magazinem, od pocatku procesu jeho tvoreni az do finalni faze, ale i zalezitostmi grafickymi s historickym podtextem. Dale zkoumam digitalni prostredi v navaznosti na to tistene a zjistuji moznosti rozsirene reality …víceAbstract:
The theme of my bachelor work is a Print magazine in digital age. My whole work is based on connecting print medium with the digital one. At the beginning of my theoretical part I deal with magazine, from his first to the final step. Then I also explain some matters from graphic world with the historical context. At least but not last I deal with the options of augmented reality. Fluently continuing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hajková, Lucie. Tisteny magazin v digitalnim veku. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková