Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání. – Mgr. Kristýna Kovářová
Mgr. Kristýna Kovářová
Disertační práce
Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání.
Creative Centre as an Entrepreneurial Support Tool.
Anotace:
Disertační práce je zaměřená na získání dobré praxe vedení programů a míst zaměřených na podporu podnikání pro účely plánovaného Kreativního centra s ohledem na potřeby tzv. kreativní třídy. Soustřeďuje se na marketingový mix služeb a human centred design jako jeden z moderních přístupů designu služeb. Teoretická východiska práce přinášejí vhled do problematiky podnikání zejména v českém prostředí …víceAbstract:
doctoral thesis is focused on gaining good practice in the management of programmes and places oriented on business support with respect to the needs of so called creative class for the purposes of the planned Creative Centre. It is concentrated on marketing mix of services and human centred design as one of the modern approaches to services design. The theoretical ground brings insights into issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářová, Kristýna. Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání.. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíDoktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Vliv změn daňové legislativy na podnikatelské prostředí
Jiří Šváb -
Využití systému řízení Baťa v současném podnikatelském prostředí
Markéta Čuntová -
Vedení lidí a řešení problematiky vedení lidí ve firmách
Tomáš Bernášek