Péče o seniory s narušenou komunikační schopností – Bc. Markéta Vlková
Bc. Markéta Vlková
Diplomová práce
Péče o seniory s narušenou komunikační schopností
Institutional Care for the Elderly People with Disturbed Communication Ability
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice narušené komunikační schopnosti u seniorů. Cílem diplomové práce bylo popsat nejčastější poruchy komunikace objevující se v seniorském věku, zjistit úroveň komunikačních schopností a dovedností pracovníků přímé obslužné péče ve vybraném pobytovém zařízení sociálních služeb, a vliv této úrovně na poskytovanou péči. V teoretické části byla vymezena daná problematika …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of communication disability of seniors. The target of the thesis was to describe the most frequent communication disorders which appear in seniors' age, to determine the level of communication skills and abilities of direct service care workers in selected residential social-welfare-facilities and the effect of such level to provided social care. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zveřejnit od: 11. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Nádvorníková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlková, Markéta. Péče o seniory s narušenou komunikační schopností. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura
Název
Vložil
Vloženo
Práva