Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice – Bc. Jakub Jakoubek
Bc. Jakub Jakoubek
Bakalářská práce
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o spotřebním chování na území České republiky a Čínské lidové republiky. Jejím cílem je výzkum preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice v rámci firem, které pro distribuci svých výrobků využívají Multi-level marketingovou strategii (MLM). Z výsledků výzkumu by mělo vyplynout, zdali se jedná o perspektivní strategii do budoucna, respektive zdali …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behavior in the Czech Republic and the People's Republic of China. Its goal is to research consumers' preferences in the Czech Republic and the People's Republic of China within companies that use the Multi-Level Marketing Strategy (MLM) to distribute their products. The results of the research should indicate whether it is a prospective strategy for the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fswxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Salva
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKOUBEK, Jakub. \textit{Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8tdjj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Multi-level marketing v společnosti AVON
Simona Kováčová