Nadaný žák na 1. stupni základní školy – Mgr. Michaela Pavlíková, DiS.
Mgr. Michaela Pavlíková, DiS.
Diplomová práce
Nadaný žák na 1. stupni základní školy
Gifted pupil in primary school
Anotace:
Diplomová práce Nadaný žák na 1. stupni ZŠ pojednává o problematice nadaného žáka v rámci běžné třídy ZŠ. Cílem je zjistit, jaké možnosti podpory učitelé používají při práci s nadaným žákem, a podle jakých kritérií si vybírají rodiče nadaných žáků ZŠ. Teoretická část vymezuje pojem nadání, druhy a modely, předkládá charakteristiky nadaného žáka, včetně specifických skupin. Pojednává o způsobech identifikace …víceAbstract:
My graduation work is focused on gifted pupils in common class in primary school. I wanted to find out opions and support what teachers have while working with gifted pupils and also which reasons the parents take into consideration while choosing the primary school for their child. The theoretical part talks about a talent and its kinds, it offers characteristics of a talented pupils including the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c2kv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Úpadek a krize firmy (identifikace, měření, projevy) a návrhy jejich řešení
Aleksandra Barmina -
Projev a kontext identifikace hráče s avatarem v online hrách
Adéla Tofflová -
Projevy digitalizace v hotelnictví a gastronomii v kontextu agendy Průmysl 4.0
Kristýna Lagronová -
Rizikové faktory vzniku závislosti na alkoholu, jejich potencionální spouštěče a projevy
Lucie PROŠKOVÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová