HORÁČKOVÁ, Simona. \textit{Využití guerilla marketingu v předvolební kampani}. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/n91iwp/.
HORÁČKOVÁ, Simona. <i>Využití guerilla marketingu v předvolební kampani</i>. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/n91iwp/.
HORÁČKOVÁ, Simona. Využití guerilla marketingu v předvolební kampani. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/n91iwp/.
@MastersThesis{Horackova2015thesis,
AUTHOR = "Horáčková, Simona",
TITLE = "Využití guerilla marketingu v předvolební kampani [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2024-11-10]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/n91iwp/",
}
@MastersThesis{Horackova2015thesis,
AUTHOR = {Horáčková, Simona},
TITLE = {Využití guerilla marketingu v předvolební kampani},
YEAR = {2015},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/n91iwp/},
URL_DATE = {2024-11-10},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Horáčková
| jméno = Simona
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Využití guerilla marketingu v předvolební kampani
| url = https://theses.cz/id/n91iwp/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-10
| poznámka =
| jazyk =
}}