Kristýna Vondráčková

Bakalářská práce

Tvorba rešerše k marketingu kultury

Digest Compilation of Marketing of Culture
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby rešerší v rámci metod získávání sekundárních dat pro marketingový výzkum, se zaměřením na marketing jednotlivých oborů kultury. Cílem je zjistit vhodnost databází nabízených na Vysoké škole ekonomické pro vyhledávání informací k marketingu kultury a přínosem je vytvoření souboru abstraktů včetně citačních odkazů na vybrané informační zdroje ke každé oblasti …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis deals with the issues of creation and writing of researches as the secondary research with focus on particular areas of cultural marketing. The purpose is to find out if the databases offered by the University of Economics are suitable for information searching regarding marketing of culture. The merit should be also a brief list of abstracts including bibliographic references …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44039