Jana Malásková

Bachelor's thesis

Mystery shopping a jeho využitie spoločnosťami Shell Slovak Republic a.s a Pandora Jewelry CR, s.r.o.

Mystery shopping a jeho využití společnostmi Shell Slovak Republic a.s a Pandora Jewelry CR, s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, přičemž se hlouběji věnuje jedné z metod užívaných při tomto výzkumu -- mystery shoppingu a jeho využití zkoumanými společnostmi Shell Slovak Republic a.s. a Pandora Jewelry CR s.r.o.. V první kapitole definuje marketingový výzkum, jeho cíle, jakož i jednotlivé metody používané k získávání informací, hlouběji se zaobírá pozorovanou …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the marketing research, especially with one of its methods -- mystery shopping and its use by companies Shell Slovak Republic a.s.. and Pandora Jewelry CR s.r.o.. In the first chapter, it defines the marketing research, its goals and methods used in gathering information. It deals with the observed method in more detail and it gives us the view at the mystery shopping …more
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingového výskumu, pričom sa hlbšie venuje jednej z metód využívaných pri tomto výskume -- mystery shoppingu a jeho využitiu skúmanými spoločnosťami Shell Slovak Republic a.s. a Pandora Jewelry CR s.r.o.. V prvej kapitole definuje marketingový výskum, jeho ciele, ako i jednotlivé metódy používané k získavaniu informácií, podrobnejšie sa zaoberá pozorovanou …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56236

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod