Alena Hlubučková

Bakalářská práce

Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace

Commercial communication of the Staropramen brand, comparison of the Czech Republic and the Russian Federation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stanovením rozdílů v základních ekonomických, demografických a sociálně-psychologických aspektech České republiky a Ruské federace a na základě zjištěných údajů zhodnocením použitých nástrojů komerčních komunikací značky Staropramen na ruském a českém trhu. Teoretickým rámcem práce je vymezení pojmů marketingové a komerční komunikace a jejich význam při budování image značky …více
Abstract:
The bachelor thesis determines basic differences in economic, demographic and socio-psychological aspects between the Czech Republic and the Russian Federation and based on ascertained data are analysed tools of commercial communication used by Staropramen brand in the Russian and the Czech market. The theoretical framework of the thesis defines marketing and commercial communication and their role …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41434