Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace – Alena Hlubučková
Alena Hlubučková
Bakalářská práce
Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace
Commercial communication of the Staropramen brand, comparison of the Czech Republic and the Russian Federation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stanovením rozdílů v základních ekonomických, demografických a sociálně-psychologických aspektech České republiky a Ruské federace a na základě zjištěných údajů zhodnocením použitých nástrojů komerčních komunikací značky Staropramen na ruském a českém trhu. Teoretickým rámcem práce je vymezení pojmů marketingové a komerční komunikace a jejich význam při budování image značky …víceAbstract:
The bachelor thesis determines basic differences in economic, demographic and socio-psychological aspects between the Czech Republic and the Russian Federation and based on ascertained data are analysed tools of commercial communication used by Staropramen brand in the Russian and the Czech market. The theoretical framework of the thesis defines marketing and commercial communication and their role …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Neverbální komunikace, etiketa Rusů
Šárka LUKAVSKÁ -
Obchodní vztahy ČR a Ruska
Jiří Janeček -
Kulturní zvyklosti a etiketa turistů z Ruské federace.
Darya Cherveva -
Finanční analýza společnosti Pivovary Staropramen, a.s./Financial Analysis of Pivovary Staropramen Company
Zuzana Knesplová -
Strategická analýza společnosti Pivovary Staropramen s.r.o.
Daniel Maier