Bc. Jan Prskavec

Bakalářská práce

Správa procesů service desk

Service desk processes management
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá správou procesů service desk. V této práci jsou popsány podle odborné literatury procesy, které by měly probíhat na každém service desku. Procesy Správa incidentu a Plnění požadavku jsou popsány podrobněji než ostatní procesy. Praktická část bakalářské práce se zabývá procesy, které probíhají na service desku společnosti Johnson Controls Autobaterie spol. s r.o. a návrhy …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the Process Management of Service desk. The processes in this thesis, which should run on each service desk, are described according to the expert literature. The Incident management and the Request fulfilment processes are described more in detail than other processes. The practical part of the thesis deals with the processes that are carried out by the Service desk …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
  • Vedoucí: Ing. David Kubát

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prskavec, Jan. Správa procesů service desk. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika