Karina Mysina
Master's thesis
Content marketing strategy in business
Obsahově-marketingové strategie v podnikání
Abstract:
Tato diplomová práce představuje moderní, edukativní a inspirativní způsob komunikace se zákazníkem, nazývanou obsahový marketing. Autorka stanovuje následující cíle jejího výzkumu: definovat elementy obsahového marketingu, analyzovat existující obsahově-marketingovou strategii značky z případové studie, vytyčit profil kupujícího pro cílový segment značky z případové studie, vytvořit doporučení na …moreAbstract:
This master thesis introduces the modern entertaining, educating, and inspiring way of communication with customers which is content marketing. The author established the following goals while running the research: to define the elements of content marketing strategy; to analyze the existing content marketing strategy of the case brand; to build buyer persona profile for the case brand's target segment …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55936
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2015
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Miroslav Karlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr
Barbora ANTESOVÁ -
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech
Martin Šeda -
Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech
Martin Šeda -
Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o.
Veronika Černá -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan