Jiří Kolář

Master's thesis

Propagace Mexika na zahraničních trzích

Propagation of Mexico towards international markets
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadního postavení Mexika a jeho komunikace v mezinárodním cestovním ruchu ve vztahu k zahraničním trhům. Dílčími cíli jsou charakteristika současné situace, konkurenceschopnost cestovního ruchu v zemi, identifikace cílové skupiny a návrh komunikačních strategií směrem potenciální turistům v České republice. O problematice destinačního managementu a marketingu …more
Abstract:
The objective of the diploma thesis is to evaluate the position of Mexico and its communication in international tourism in relation to international markets. Partial objectives are characteristics of the current situation, competitiveness of tourism in the country, identification of the target group and suggestion of communication strategies towards potential tourists in Czech Republic. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2019
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Kateřina Chaloupková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75312