Alexandra Bendová

Bachelor's thesis

Firemní identita a design nové značky papírenských produktů

Corporate Identity and Design of a New Brand of Paper Products
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je tvorba firemní identity pro úspěšné uvedení nového produktu na trh. Práce má sloužit jako snadno použitelný komplexní nástroj, který pomůže budovat konzistentní branding pro začínající firmy. V teoretické části je objasněno, co firemní identita je a proč by úspěšná firma měla budování firemní identity věnovat náležitou pozornost. Obsahem teoretické části je také vysvětlení …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of forming of corporate identity for successful introduction of the new product to market. The thesis will play the role of a complex tool that can help creating consistent branding of a new company. In the theoretical part, you can find what corporte identity is and why it is important for successful company. Moreover, there are definitions of essential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: Majja Chabirova
  • Reader: Filip Dědic

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73349