Martina Mikulčíková

Bakalářská práce

Marketing v oblasti internetu

Marketing in the Internet Sphere
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou …více
Abstract:
This thesis is divided into three main parts. The first theoretical part describes the general concepts of Internet marketing, marketing mix and types of advertising on the Internet. The general part deals with the viral marketing in terms of internet advertising. The second part contains investigations by questionnaires using internet marketing in society and perceptions of Internet advertising to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mikulčíková, Martina. Marketing v oblasti internetu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě