Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik – Bc. Denisa Ridvanová
Bc. Denisa Ridvanová
Bachelor's thesis
Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik
Design of suitable communication mix for selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost. Bakalářská práce je zaměřena na Českou spořitelnu, jednu z největších bankovních institucí v České republice. V teoretické části se zabývám marketingem, marketingovým mixem a jeho nástroji a v aplikační části jsou teoretické poznatky aplikovány na tuto banku. V úvodní části je představen tento podnik, dále pomocí analýz miktro …moreAbstract:
The aim or the thesis is propose the marketing communication mix in a selected company. The bachelor thesis focuses on Česká spořitelna, one of biggest bank institution in Czech republic. In theoretical part was concerned to marketing, marketing mix and marketing tools. In aplication part ale aplicated theoretical knowledges to this bank institution. The introduction deals with micro enviroment and …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace marketingový mix reklama osobní prodej public relations direct marketing event marketing sponzoring výstavy a veletrhy nové trendy v marketingu marketing communication marketing mix advertising personal sales sponsoring exhibitions and fairs new trends in marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/gm3rf/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Lucie Polanecká
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RIDVANOVÁ, Denisa. \textit{Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n9nskv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda