Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik – Bc. Denisa Ridvanová
Bc. Denisa Ridvanová
Bakalářská práce
Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik
Design of suitable communication mix for selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost. Bakalářská práce je zaměřena na Českou spořitelnu, jednu z největších bankovních institucí v České republice. V teoretické části se zabývám marketingem, marketingovým mixem a jeho nástroji a v aplikační části jsou teoretické poznatky aplikovány na tuto banku. V úvodní části je představen tento podnik, dále pomocí analýz miktro …víceAbstract:
The aim or the thesis is propose the marketing communication mix in a selected company. The bachelor thesis focuses on Česká spořitelna, one of biggest bank institution in Czech republic. In theoretical part was concerned to marketing, marketing mix and marketing tools. In aplication part ale aplicated theoretical knowledges to this bank institution. The introduction deals with micro enviroment and …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace marketingový mix reklama osobní prodej public relations direct marketing event marketing sponzoring výstavy a veletrhy nové trendy v marketingu marketing communication marketing mix advertising personal sales sponsoring exhibitions and fairs new trends in marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gm3rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Lucie Polanecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda