Kateřina Menšíková

Bachelor's thesis

Green marketing

Green marketing
Abstract:
Cílem této práce s názvem Green Marketing je analýza a zhodnocení současné situace a aktuálně řešeného manažerského problému podniku, jehož produkce odpovídá zásadám trvalé udržitelnosti a konceptu slow fashion. Daný problém spočívá v přechodu z neekologické formy obalu produktů na formu ekologickou. V teoretické části jsou představeny pojmy jako trvalá udržitelnost, společenská odpovědnost firem, …more
Abstract:
This work called Green Marketing aims to analyze and evaluate the current situation and the current managerial problem of the company whose production corresponds to the principles of sustainability and the concept of slow fashion. The problem lies in the right transition from the non-ecological form of product packaging to the ecological form. The theoretical part describes concepts such as sustainability …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Jana Švecová
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management