Kateřina Menšíková
Bakalářská práce
Green marketing
Green marketing
Anotace:
Cílem této práce s názvem Green Marketing je analýza a zhodnocení současné situace a aktuálně řešeného manažerského problému podniku, jehož produkce odpovídá zásadám trvalé udržitelnosti a konceptu slow fashion. Daný problém spočívá v přechodu z neekologické formy obalu produktů na formu ekologickou. V teoretické části jsou představeny pojmy jako trvalá udržitelnost, společenská odpovědnost firem, …víceAbstract:
This work called Green Marketing aims to analyze and evaluate the current situation and the current managerial problem of the company whose production corresponds to the principles of sustainability and the concept of slow fashion. The problem lies in the right transition from the non-ecological form of product packaging to the ecological form. The theoretical part describes concepts such as sustainability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/adcrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Jana Švecová
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu
Adéla Vondroušová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ