Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Starbucks a Mamacoffee – Karolína Dlouhá
Karolína Dlouhá
Bakalářská práce
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Starbucks a Mamacoffee
Evaluation of shopping atmosphere in retail chains Starbucks and Mamacoffee
Anotace:
Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem nákupní atmosféra a nákupní prostředí a popisem zvolených kritérií pro posouzení atmosféry v daných řetězcích. Praktická část popisuje hodnocení vybraných kritérií u obou kavárenských řetězců a jejich následné porovnání na základě mého subjektivního hodnocení a na základě marketingového průzkumu.Abstract:
The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the concept of shopping atmosphere and shopping ambience and describes the criteria for evaluation of the atmosphere in these chains. The practical part describes the evaluation of these criteria of both of cafes and the chains are compared on the basis of my subjective evaluation and on the basis of a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61966
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61966
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová