Mgr. Rudolf Suk
Master's thesis
Skrytá reklama
The Buried Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá skrytou reklamou. Předmětem práce je rovněž její právní úprava a samoregulace reklamy. Upozorňuje na rizika zneužití skryté reklamy a problémy právní kvalifikace tohoto jevu. Důraz je kladen především na problematiku product placementu, skrytého zlehčování soutěžitele a podprahové reklamy. Značná část práce popisuje místa výskytu skryté reklamy v mediálním prostoru. V …viacAbstract:
This thesis deals with buried advertising. The subject of the work is also legislation and self-regulation of advertising. Emphasis is placed on the issue of product placement, hidden discrediting a competitor and subliminal advertising. Much of the work describes the location of hidden advertising in the media space. The work is to better illustrate the often mentioned examples of hidden advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lhtdc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Tereza Baštová -
Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele
David ODSTRČIL