Bc. Petr Dočkal

Bachelor's thesis

Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích

Marketing support for fashion brands through social media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou módních značek na sociálních sítích. Sociální sítě v módním odvětví představují jeden z hlavních aspektů úspěšného marketingu, proto jde o velmi aktuální téma. Teoretická část práce se věnuje vymezení jednotlivých pojmů souvisejících se sociálními sítěmi, a to od historie až po problematiku marketingu sociálních sítí v rámci módního průmyslu. Praktická …more
Abstract:
This bachelor thesis explores the marketing support strategies of fashion brands on social media. Nowadays, social media is an absolutely essential tool for successful marketing in the fashion industry and that is why it is a relevant area for research. The theoretical part explains individual themes that concern social media in marketing, their history and issues through various stages of its involvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2021
  • Supervisor: Mgr. Lenka Frýda
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication