Vliv psychologických cen na nákupní chování spotřebitelů na trhu drogistického zboží do 100 Kč – Daniel Řezníček
Daniel Řezníček
Bakalářská práce
Vliv psychologických cen na nákupní chování spotřebitelů na trhu drogistického zboží do 100 Kč
The effect of psychological prices on the consumer behavior within area of the drugstore goods market with value up to 100 CZK
Anotace:
Používání psychologických cen je již řadu let velmi rozšířeným fenoménem. Reálný vliv na chování spotřebitelů je však do jisté míry stále neprobádanou oblastí. Bakalářská práce si klade za cíl tento vliv prozkoumat na konkrétním segmentu zboží, a to drogistickém zboží s cenou do 100 Kč. Teoretická část definuje základní pojmy a mapuje dosavadní výzkumy, které se psychologickými cenami zabývaly. Praktická …víceAbstract:
The use of psychological pricing has been a widespread phenomenon since a long time. The real impact on consumer behavior is still to some extent an unexplored area. This Bachelor thesis aims to research this impact of psychological prices within a particular segment of goods (drugstore goods up to 100 CZK). The theoretical part defines the basic terms and monitors existing researches which had been …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Stanislav Schwarz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69763
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková