Nepovinné formy výuky s využitím zapomenutých chemických pokusů – Bc. Andrea DENEROVÁ
Bc. Andrea DENEROVÁ
Master's thesis
Nepovinné formy výuky s využitím zapomenutých chemických pokusů
Optional forms of teaching with the use of forgotten chemical experiments
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním vybraných zapomenutých chemických pokusů pro potřeby chemického zájmového kroužku, s využitím žákovských laboratorních souprav. Vybrané pokusy byly prakticky vyzkoušeny, jejich návody upraveny a pokusy byly přiřazeny k tematickému celku. K pokusům byly přidány teoretické informace a vytvořeny pracovní listy.Abstract:
This thesis deals with the processing of selected forgotten chemical experiments for the purpose of chemical hobby groups, using pupils' laboratory kits. Selected experiments were practicaly tested, their manuals were modified and were sorted to thematic categories. Theoretical informations and created worksheets were added to the experiments.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DENEROVÁ, Andrea. Nepovinné formy výuky s využitím zapomenutých chemických pokusů. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Ch-Ma 2ob.N ss
Theses on a related topic
-
Chemický kroužek jako volnočasová aktivita z pohledu teorie a praxe
Pavla Kučerová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová