Nepovinné formy výuky s využitím zapomenutých chemických pokusů – Bc. Andrea DENEROVÁ
Bc. Andrea DENEROVÁ
Master's thesis
Nepovinné formy výuky s využitím zapomenutých chemických pokusů
Optional forms of teaching with the use of forgotten chemical experiments
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zpracováním vybraných zapomenutých chemických pokusů pro potřeby chemického zájmového kroužku, s využitím žákovských laboratorních souprav. Vybrané pokusy byly prakticky vyzkoušeny, jejich návody upraveny a pokusy byly přiřazeny k tematickému celku. K pokusům byly přidány teoretické informace a vytvořeny pracovní listy.Abstract:
This thesis deals with the processing of selected forgotten chemical experiments for the purpose of chemical hobby groups, using pupils' laboratory kits. Selected experiments were practicaly tested, their manuals were modified and were sorted to thematic categories. Theoretical informations and created worksheets were added to the experiments.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zverejniť od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DENEROVÁ, Andrea. Nepovinné formy výuky s využitím zapomenutých chemických pokusů. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Chemistry / Ch-Ma 2ob.N ss
Práce na příbuzné téma
-
Chemický kroužek jako volnočasová aktivita z pohledu teorie a praxe
Pavla Kučerová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová