Petra Trlicová

Bachelor's thesis

Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin

The Influence of Brand and Country of Product Origin on Consumer´s Food Purchasing Decisions
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin. Cílem této práce je zjistit, zda české spotřebitele ovlivňuje při nákupu potravin země původu a značka výrobku. Dílčím cílem je prozkoumat, jaké povědomí mají spotřebitelé o certifikacích původu. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska rozhodování spotřebitele a na …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of brand and country of product origin on consumer's food purchasing decisions. The objective of this work is to examine if the country of origin and the brand of the product have influence on the Czech consumers' food buying behavior. The partial aim is to explore the consumers' awareness of certificates of origin. The theoretical part of the work focuses …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedúci: Šárka Velčovská
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod