Volba právní formy podnikání z vybraných hledisek – Bc. David Trčka
Bc. David Trčka
Bachelor's thesis
Volba právní formy podnikání z vybraných hledisek
Choice of bussiness legal forms from chosen points of view
Abstract:
Tato práce charakterizuje podnikatelský plán, zakladatelský rozpočet, právní formy podnikání a kritéria určující právní formu podnikání. Cílem práce je ukázkový program pro výběr právní formy podnikání z vybraných hledisek.Abstract:
This works characteristic of business plan, founding budget, legal forms of business and criterions determining legal form of business. The objective of the work is sample program for choice of the legal form of business from chosen points of view.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vs722/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Kristýna Karešová
- Reader: Ing. Milan Gryc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Taxation
Theses on a related topic
-
Návrh animačního programu pro seniory v Lázních Darkov, a.s.
Petra Vrábliková -
Drogy a návrh preventivního programu pro střední školy
Adam Grmela -
Návrh preventivního programu pro Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
Martina VYSKOTOVÁ -
Návrh sebepoznávacího programu pro studenty 4. ročníků středních škol pro spolek Go WIN Cashflow klub
Lucie Hinková -
Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
Sabina Sigmundová -
Návrh tréninkového programu pro rozvoj explozivní síly horních končetin pro hráče házené
Tomáš JETENSKÝ -
Návrh tréninkového programu pro rozvoj explozivní síly horních končetin pro hráče házené
Tomáš JETENSKÝ -
Návrh kompenzačního programu pro posílení hlubokého stabilizačního systému páteře a zlepšení pohybových stereotypů pro klienty se sedavým zaměstnáním
Elitsa KOLASHEVA