Gabriela Moidlová

Bachelor's thesis

Efektivní Employer Branding v kontextu změn HR systému organizace

Effective Employer Branding in the context of HR system changes in companies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací efektivního Employer Brandingu ve společnostech a změnami probíhajícími v HR. Hlavním cílem je identifikovat a formulovat postupy a základní principy budování značky zaměstnavatele založené na analýze případových studií dvou společností z IT sektoru. Na základě těchto výstupů jsou následně definovány role a kompetence HR v jednotlivých oblastech procesu budování …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the application of effective Employer Branding in companies and changes of HR. The main objective is to identify and phrase main methods and principles of building an Employer Brand based on the analysis of study cases of two IT companies. Consequently, based on these outputs, the roles and competencies of HR in each sphere of the Employer Brand building process are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2017
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Marcela Palíšková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71054

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management