Gabriela Moidlová

Bakalářská práce

Efektivní Employer Branding v kontextu změn HR systému organizace

Effective Employer Branding in the context of HR system changes in companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací efektivního Employer Brandingu ve společnostech a změnami probíhajícími v HR. Hlavním cílem je identifikovat a formulovat postupy a základní principy budování značky zaměstnavatele založené na analýze případových studií dvou společností z IT sektoru. Na základě těchto výstupů jsou následně definovány role a kompetence HR v jednotlivých oblastech procesu budování …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the application of effective Employer Branding in companies and changes of HR. The main objective is to identify and phrase main methods and principles of building an Employer Brand based on the analysis of study cases of two IT companies. Consequently, based on these outputs, the roles and competencies of HR in each sphere of the Employer Brand building process are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Marcela Palíšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71054

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management