The impact of artificial intelligence on China's labor market – YIFAN ZHANG
YIFAN ZHANG
Bakalářská práce
The impact of artificial intelligence on China's labor market
Dopad umělé inteligence na čínský trh práce
Anotace:
Efekt vytváření a substituce technologie umělé inteligence na zaměstnanost pracovních sil v Číně existuje současně, což povede nejen ke změnám v celkové zaměstnanosti, ale také ke změnám ve struktuře zaměstnanosti. V posledních letech technologie umělé inteligence v Číně vykazují rychlý rozvoj, což vyvolalo velkou pozornost společnosti, a technologie AI jako jádro čtvrté technologické revoluce bude …víceAbstract:
The creation effect and substitution effect of artificial intelligence technology on labor force employment in China exist simultaneously, which will not only bring about changes in total employment but also cause changes in employment structure. In recent years, artificial intelligence technology in China has shown rapid development, which has triggered high attention from the society, and AI technology …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Petr Špecián
- Oponent: Tomáš Lichard
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv automatizace a robotizace provozů ve firmách na zaměstnanost
Jan Bufka -
Vliv hormonální substituční terapie na zdraví žen v klimakteriu
Barbora Goliášová -
Efekt chybějících guaninů na tvorbu kvadruplexu DNA
Filip Křikava -
Efekt kontrastu, efekt asimilace a vliv referenčního rámce v posuzování prožívaného emočního stavu
Vojtěch Šrámek -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Kateřina Szerudová