Návrh rámce mobilní aplikace s využitím prvků gamifikace – Václav Fridel
Václav Fridel
Master's thesis
Návrh rámce mobilní aplikace s využitím prvků gamifikace
Mobile application design using gamification
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou mobilních aplikací se zaměřením na jejich návrh a jeho následnou gamifikaci. V teoretické části je pro potřeby praktické části přiblížen pojem mobilní aplikace a návrhu mobilních aplikací. Tento návrh je zařazen do kontextu procesu tvorby mobilních aplikací. Poté je vymezen pojem gamifikace, její vývoj a základní seznámení s herními mechanismy. V návaznosti na …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the problem of mobile applications focusing on mobile app design and its following gamification. In a theoretical part the term of mobile application is introduced as well as mobile app design. The design is placed into the context of the creating mobile apps process. Then, the term gamification is defined, its history and basic introduction of game techniques. The discussion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71678
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2018
- Supervisor: Václav Oškrdal
- Reader: Josef Bednář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71678
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Design and Implementation of a Cross-Platform Mobile Application for Location-Based Caution
Peter Jaško -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Mobile application for tracking Covid-19: design and prototype
Moldir Shynggys -
Návrh a uživatelské testování psychologické mobilní aplikace pro osoby s hraniční poruchou osobnosti
Kateřina Vodičková -
Design mobilní aplikace na rozpoznání hadů pomocí AI
Ota Škvor -
Návrh mobilní aplikace se zaměřením na narušení článkování řeči
Kateřina Ligasová -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Návrh aplikace pro fitness centrum – cvičení a udržení obecného zdraví
Zuzana Pindorová