Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání – Jiří Crha
Jiří Crha
Bakalářská práce
Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
International comparison of forms of internet promotion
Anotace:
Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Eva Hošková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2822
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Michaela Vítová -
Současné standardy, služby, trendy internetu a možnost jejich využití u portálů digitálních knihoven
Lukáš Paleček -
Antikvariáty na internetu
Marta Janošová -
Způsoby propagace produktů a služeb na internetu
Dennis Michna -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Eva Kudzbelová -
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Tuan Ngo Anh -
Internet a reklama
David Zapletal -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová