Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií – Lukáš TOMAN
Lukáš TOMAN
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií
Marketing communications in on-line media used by a selection of ODS politicians
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací politiků Občanské demokratické strany v online prostředí. Ve své teoretické části popisuje politický marketing a marketingové komunikace politiků na Internetu a ukotvuje zde základní poznatky o nejužívanějších nástrojích v tomto prostředí zejména o sociálních sítích. Cílem praktické části práce je kvantifikace politiků ODS na Internetu, analýza aktuálnosti …moreAbstract:
This thesis deals with communications of Civic Democratic Party (abbreviated ODS) politicians in the online environment. In its theoretical part, thesis describes the political marketing and marketing communications of the politicians on the Internet and establishes basic knowledge of the most frequently used tools in this environment, particularly of social networks. Practical parts deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMAN, Lukáš. \textit{Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/nao3ee/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMAN, Lukáš. Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Kázání jako médium konfesně-politické komunikace v raném novověku. Matyáš Hoë z Hoëneggu (1580-1645) a jeho kazatelská aktivita v předvečer a v průběhu třicetileté války
Aneta KANCÍROVÁ -
Politická komunikace v době krize: PR ukrajinských vládních sil během války na Ukrajině v rove 2022
Petr PAVLOVSKÝ -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Kandidáti na prezidenta v kyberprostoru - komparace politické komunikace před českými prezidentskými volbami v roce 2023.
Tomáš KONOPÁSEK -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková -
Role populistické politické komunikace v kampaních Strany pro Svobodu Geerta Wilderse
Marie ŠMÍDOVÁ -
Politická komunikace Donalda Trumpa v období prezidentských voleb 2016
Kateřina Mrázová