Lukáš TOMAN

Bakalářská práce

Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií

Marketing communications in on-line media used by a selection of ODS politicians
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací politiků Občanské demokratické strany v online prostředí. Ve své teoretické části popisuje politický marketing a marketingové komunikace politiků na Internetu a ukotvuje zde základní poznatky o nejužívanějších nástrojích v tomto prostředí zejména o sociálních sítích. Cílem praktické části práce je kvantifikace politiků ODS na Internetu, analýza aktuálnosti …více
Abstract:
This thesis deals with communications of Civic Democratic Party (abbreviated ODS) politicians in the online environment. In its theoretical part, thesis describes the political marketing and marketing communications of the politicians on the Internet and establishes basic knowledge of the most frequently used tools in this environment, particularly of social networks. Practical parts deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMAN, Lukáš. Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe