Strategické marketingové plánování firmy – Bc. Lucie Foglová
Bc. Lucie Foglová
Diplomová práce
Strategické marketingové plánování firmy
Strategic marketing planning of the company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingovým plánováním podniku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozepsány jednotlivé kroky plánovacího procesu od poslání podniku, situační analýzy, přes marketingové cíle až k marketingovým strategiím. V praktické části je charakterizován slévárenský podnik včetně jeho činností, organizace práce a postavení na trhu. Je …víceAbstract:
The diploma thesis deals with strategic marketing planning of the company. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the individual steps of the planning process from the company´s mission, situation analysis, marketing goals through to the marketing strategies. The practical part is characterized by a foundry company including its activities, work organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Foglová, Lucie. Strategické marketingové plánování firmy. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Formulace marketingové strategie
Alena Vaňková -
Návrh marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslu
Tomáš Janoušek