Marketizace a medializace malých sportů – Bc. Barbora Kubešová
Bc. Barbora Kubešová
Bakalářská práce
Marketizace a medializace malých sportů
Marketing and medializing minor sports
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma Marketizace a medializace tzv. malých sportů má za cíl navrhnout způsoby zlepšení marketingu a zvýšit medializaci Mistrovství České republiky ve slowpitchi. V úvodní, teoretické části, je popsán sport, jeho sociální dimenze, sportovní marketing, sponzoring a způsoby medializace sportu. V praktické části jsou v úvodu popsány vybrané výzkumné metody. V další části je …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis, Marketing and Medializing Minor Sports, is to suggest ways to improve marketing and increase the media interest of the Slowpitch Czech Championship. The first theoretical part of this thesis describes sport, its social dimension, sports marketing, sponsorship and ways of media coverage of sport. The practical part describes selected research methods. The next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nhw73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketizace a medializace malých sportů
Vítů Vítů